Monday, January 18, 2010

~ Little Miss Greedy ~


hhahahaaaaaa... ak xcited btol nak cte psal pertukaran hadiah nieh... sbb............... pinut kate ( mmg aku da agak da,,aku pnyer deqya dapat sbb tue aku bli baju tue muat2 aku jea..sbb kami satu saiz..cme deqya kcik lagik dr aku!!).. bgsnyer pemikiran ko nieh pinot... balik dr bersuka ria , kemas2 baju nak balik kg, aku capai jer baju nieh... ngam2 la plak... standard size.. sbb ak tak besar .. hahahaha..perasan!!! ngee~~

knp aku syg dia?
~sbb dia bongek a.k.a senget a.k.a sengal

knp aku syg dia?
~sbb dia c mulut becok

knp aku syg dia?
~sbb dia suke bg nasihat tp diri tak ternasihat...hahahaaa..

knp aku syg dia?
~sbb dia suke dengar mslh aku.. thnx~terharu .. =(

knp aku syg dia?
~sbb dia kate "selera cket org nak datang sbb ko yg jage".wakakkaaa.. ak tau ayt amek hati tuh! huhuuuu..

knp aku syg dia?
~sbb dia rjin datang umah ak..(rjin ker).. ade la klau oneway nak mek syira..

knp aku syg dia?
~sbb dia sll pening dgn keputusan yg dia nak buat.. mcm aku gak kot!

bye2!! =)

2 comments: